Jesenice
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
V centru Jesenic zavijemo proti severu (na semaforju v smeri smerokaza za Planino pod Golico). Cesta se začne vzpenjati in na prvem ostrem ovinku zavijemo levo proti Plavškem Rovtu. Peljemo se skozi vas in sledimo glavni cesti, dokler nam snežne razmere dopuščajo (mi smo parkirali kmalu za Plavškim Rovtom, kjer je ponavadi spluženih nekaj parkirnih mest).

Opis:
Za Plavškim Rovtom se držimo glavne ceste. Po dveh serpentinah pridemo do zaselka Zakamnik in nadaljujemo naprej do naslednje senožeti (cesta se vmes celo nekoliko spusti). Tu zavijemo levo, se vzpnemo preko travnika in povsem na vrhu poiščemo gozdni kolovoz. Ta se dokaj strmo vzpenja in nas kmalu pripelje do razcepa kolovozov. Tu gremo levo in nadaljujemo proti severo-zahodu do travnikov na Hruški planini.

Pri lovski opazovalnici na Hruški planini pot zavije proti desni in nas brez težav pripelje do golih pobočij planine Rožca. Vzpnemo se do pastirske koče, ki stoji tik pod grebenom, kjer poteka slovensko-avstrijska meja. Vzhodno nad nami je Klek (oz. Petelinjek), zahodno pa Hruški vrh. Do obeh vrhov enostavno sledimo grebenu. Klek je nekoliko bolj 'smučarski', Hruški vrh pa ponuja odličen razgled na Julijske Alpe.

Spust poteka po smeri vzpona.

Cilj:
Hruški vrh: 1776 m

Trajanje:
Plavški Rovt – Planina Rožca: 2.15 h
Planina Rožca - Hruški vrh: 30 min
Hruški vrh - Plavški Rovt: 2.15 h
Skupaj: 5 h

Zahtevnost:
2 - Tehnično nezahtevna tura. Srednji del poti skozi gozd (ko zapustimo cesto) je orientacijsko nekoliko 'zoprn' - vseskozi se držite smeri severo-zahod. Pazljivo pod planino Rožca zaradi plazov!

Smučanje:
Južna pobočja Hruškega vrha so zelo strma in smučarsko zahtevna. V odličnih snežnih razmerah in ob dobrem smučarskem znanju se lahko spustite direktno proti jugu proti Hruški planini. Mi smo se rajši odločili za naslednjo varianto spusta: po vršnem grebenu se od križa vrnemo do mesta, kjer se teren prevesi nazaj proti planini Rožca. Tu smo odsmučali rahlo pod grebenom proti zahodu. Pridemo do strmejšega terena, ki se pod nami prevesi v nekakšno 'grapo', in poiščemo prehod skozi ozek pas gozda do travnikov pod planino Rožca. Od tam naprej po poti vzpona nazaj v Plavški Rovt.