Dovje (Kranjska Gora) Gorenjska
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
Iz ceste 'Jesenice – Kranjska Gora' zavijemo desno v vas Dovje in sledimo smerokazom za Dovško Babo dokler nam dopuščajo snežne razmere oz. do ovinka približno kilometer nad Dovjem (za mostom čez potok Mlinca pri nekaj hišah), kjer se od ceste odcepi markirana peš pot na Dovško Babo (ca. 800 m).

Opis:
Za vzpon imamo dve varianti:
A) Krajša in strmejša: Markirana peš pot se s ceste odcepi kakšen kilometer nad Dovjem. Na ovinku po prečkanju mostu čez potok Mlinca je oznaka, ki nas usmeri levo v gozd. Sledimo markacijam in se vzpenjamo večinoma po gozdu, mimo planine z nekaj na pol porušenimi stanovi. Po desni obidemo skalnato Belo peč, za tem pa se zopet združimo s cesto po kateri nadaljujemo do planine Dovška Rožca.
B) Daljša in položnejša: Sledimo cesti in ob lepo obnovljeni leseno-kamniti hiši (na ca.1160 m nadmorske višine) uberemo bljižnico čez travnik in se malo višje zopet priključimo na cesto, kateri sledimo do planine Dovška Rožca.Od planine pa do vrha je prijeten sprehod z lepim razgledom na Karavanke in vrhove nad dolino Vrat. Sestop poteka po smeri vzpona.

Cilj:

Skupaj: 6 h

Zahtevnost: 2

Smučanje:
Po smeri pristopa B, kjer ubiramo bližnjice čez senožeti.
Iz vrha se lahko odsmučamo tudi po strmejšem pobočju direktno proti jugu po nekakšnem 'jeziku' in se na cesto priključimo na zadnjem ovinku pred planino Dovška Rožca. Ta varianta je primerna le za boljše smučarje ob ugodnih snežnih razmerah (zelo plazovito pobočje!)