Mojstrana
2077 m
Višinska razlika

Izhodišče:
Vas Mojstrana. Glavno cesto “Jesenice - Kranjska Gora” zapustimo pri Mojstrani. Peljemo se skozi vas v smeri doline Vrata. Za zadnjimi hišami v vasi, je na levi strani ceste manjše parkirišče, kjer parkiramo.

Opis:
Ob parkirišču se na desni strani ceste začne vzpenjati neoznačena steza in se nekoliko višje združi s širšo potjo, ki prav tako prihaja Mojstrane. Markacij ni na pretek, zato bodimo na začetnih razcepih precej pozorni. Pot je zelo strma. Pred Vrtaško planino se steza položi in nas skozi čeden gozd pripelje do simpatične planine.

Na Vrtaški planini zavijemo desno in nadaljujemo po 'travnati grapi', nekoliko višje pa pot zavije levo v gozd (bodimo pozorni na markacije!). Zložno se vzpenjamo proti zahodu ter pridemo na sedlo med Vrtaškim vrhom in Slemenom. Pot nas popelje med ruševje in sledi le še zadnji del vzpona po travnatem vršnem pobočju.

Na vrhu Slemena imamo pred nosom mogočno Kukovo špico, na drugi strani doline Vrat se dviguje Triglav, Karavanke in avstrijski vršaci pa se sončijo na oni strani Save Dolinke. Čudovito!

Spustimo se po poti vzpona. V 'gps' podatkih je dodana še opcija preko Vrtaškega vrha in po 'kravjih stezah' nazaj do Vrtaške planine. Tu ni nobenih markacij in steza prehaja v brezpotje.

Cilj:
Vrtaško Sleme: 2077 m

Trajanje:
Parkirišče (Mojstrana) - Vrtaška planina: 2 h
Vrtaška planina - Sleme: 2 h
Sleme - Parkirišče (Mojstrana): 3 h
Skupaj: 7 h

Zahtevnost:
2 - Pot ni tehnično zahtevna. V začetnem delu je precej strma.

Tip poti:
Označena - Pot je sicer označena, vendar markacije niso vedno povsem na očeh. Bodite pozorni na njih. Del spusta mimo Vrtaškega vrha ni markiran in poteka po brezpotju.