Sankanje

Koča v Krnici

Čudovit sprehod do luštne koče pod mogočnimi stenami Prisanka, Razorja in Škrlatice. Sankaško je zanimiv je le zgornji 30-minutni vzpon, ki se ga splača ponoviti. Če vas zanima le sankanje, za izhodišče izberite spodaj opisano 'Varianto 3', sicer pa se lahko na izlet odpravite tudi iz samega središča Kranjske Gore. P.S. Koča v Krnici je odprta tudi pozimi.

1 - Koča v Krnici2 - Koča v Krnici3 - Koča v Krnici4 - Koča v Krnici

LokacijaKranjska Gora, Gorenjska
Dolžina prog: 1.5 km
Višina: 980 - 1120 m
Višinska razlika: 140 m
Izposoja sank: ne
Nočno sankanje: ne

Izhodišče:
Varianta 1: Izlet lahko začnemo v središču Kranjske Gore.
Varianta 2: V Kranjski Gori se usmerimo proti Bovcu (oz. prelazu Vršič). Peljemo se mimo jezera Jasna in parkiramo ob cesti preden le-ta zavije desno, zopet preči potok Velika Pišnica in se začne strmeje vzpenjati.
Varianta 3 (najbolj primerna za sankače): Iz Kranjske Gore se peljemo proti prelazu Vršič do serpentine številka 3. Tu parkiramo ob cesti.

Dostop:
Varianta 1 (skupaj 3.30 h): Če izlet začnemo v središču Kranjske Gore, gremo ob glavni cesti proti prelazu Vršič do mostu čez Pišnico. Kmalu za njim se na desno odcepi steza ob jezeru Jasna, ki je ponavadi zgažena. Sledimo poti med jezerom in potokom Pišnica ter se nekoliko višje zopet združimo s cesto proti prelazu Vršič. Sledimo asfaltu nekaj 100 m in pred naslednjim mostom čez Pišnico nadaljujemo naravnost ob potoku. Od tu naprej po Varianti 2.

Varianta 2 (skupaj 2.30 h): Pred mostom čez Veliko Pišnico gremo naravnost po široki poti ob desnem bregu potoka. Pot je steptana po celotni širini. Od začetka je precej položna in ne obeta kaj dosti od sankanja. Vseskozi se držimo poti, ki se v zadnjem delu bolj strmo vzpne in sankaški užitki so tu zagotovljeni.

Varianta 3 (skupaj 1.45 h): Ta pot se uporablja manj in ni steptana. Tik pred 3. serpentino vršiške ceste se usmerimo levo navzdol po označeni poti. Prečimo potok in velik travnik (planina v Klinu) ter se kmalu združimo z Varianto 2. Sledi le še zadnji 'sankaški vzpon' do koče.

Sankanje:
Od Koče v Krnici do prve uravnave na širokem travniku je enkratna sankaška proga, kjer boste verjetno kar pošteno tiščali noge v tla. Na dolžini 1.5 kilometra se spusti za približno 140 višinskih metrov. V spodnjem delu Variante 2 je še nekaj krajših 'sankaških' odsekov, sicer pa bo treba peš. Sanke si lahko izposodite v izposojevalnicah smučarske opreme v Kranjski Gori.