Bovec
15 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Plezališče se nahaja v neposredni bližini Bovca. V Bovcu si za orientirno točko vzamemo cerkev. Mimo nje se zapeljemo navzgor proti Kaninski vasi in nadaljujemo naprej (cca 1,7 km) vse do razcepa, kjer z glavne ceste zavijemo desno na makadamsko vozišče. Čez slabih 200 metrov ga v križišču zapustimo in ponovno zavijemo desno (tokrat v oster ovinek) ter nadaljujemo po ozki vzpenjajoči se asfaltni ovinkasti cesti vse do njenega konca (cca. 1,8 km). Parkiramo na razširjenem delu makadama, 50 metrov za vodnim koritom. Parkirišče ja hkrati izhodišče planinske poti na Rombon.

Dostop:
Od parkirišča sledimo širši poti, ki nas sprva vodi skozi leso (zapiraj za seboj!), nato pa mimo hiš in staj za drobnico. Kmalu se na levi odcepi zložna potka, ki nas čez čas pripelje do ponovne ograde (zapiraj za seboj!). Potki sledimo vse do vznožja stene, kjer v kratkem uzremo potek smeri sektorjev B in C. Za sektorja D in E se je potrebno še malo sprehoditi po dobro uhojeni potki.

Najprimernejši čas:
Zaradi ugodne lege je plezanje možno čez celo leto. Poleti so stene popoldne v senci.

Orientacija stene:
Plezališče je orientirano proti jugovzhodu.

Opozorilo: Parkiramo na koncu asfaltne ceste, na razširjenem delu makadama, ki se nahaja 50 metrov za vodnim koritom. Pot vodi mimo hiš in hlevov za drobnico, zato obvezno zapirajmo vrata ograd za seboj!

Prevladujejo krajše in dobro opremljene smeri v navpičnih in položnih ploščah s kompaktno skalo, ki na trenutke daje vtis zasiganosti. Smeri ponujajo lahkotno plezanje, katerega se bodo razveselili predvsem začetniki.

Povezava na skico plezališča.