Žalec
20 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Avtocesto 'Ljubljana – Maribor' zapustimo na izvozu Žalec, nato na prvem križišču v smeri Žalca zavijemo levo za Arjo vas, nadaljujemo skozi naselji Petrovče in Kasaze vse do Liboj in naprej mimo kamnoloma, od koder po enem kilometru na naši desni zagledamo parkirišče A. Če nadaljujemo po cesti naprej pridemo čez 2,5 km do parkirišča B, ki je izhodišče za zgornje sektorje (Trapez, Luska, Kolomon,...).

Dostop:
Od parkirišča A prečkamo potoček in takoj zavijemo po stezici desno v breg in sledimo belo-rdečim označbam vse do plezališča. Do sektorja Pisani svet oz. Dolina miru je 20 min hoje. Do sektorja Kača pa dobre pol ure. Kot izhodišče za ostale sektorje se bolje izkaže parkirišče B pri kmetiji Tratnik, od koder dosežemo sektor trapez v 15. minutah, sektorja Luska in Kolomon pa v dobrih 20. minutah.

Najprimernejši čas:
Najugodneje je spomladi, poleti in jeseni, vendar je možno plezati tudi v toplih zimskih dneh brez vetra. Poletna vročina ne moti preveč, saj so skoraj vsi sektorji skriti v senci dreves (izjema sta: Trapez in Oltar).

Orientacija stene:
Jug, jugovzhod. Večina sektorjev je v gozdu.

Opozorila:
Ker vse dostopne poti potekajo po privat zemljiščih, se je potrebno strogo in striktno držati le-teh ter slediti belo-rdečim označbam in obvestilnim tablam!

Y - Število posameznih smeri
X - Težavnost smeri

Povezava na skico plezališča

Plezališče Kotečnik po sektorjih:

Sektor: Dolina miru
Dosti manj oblegan sektor kot sosednji Pisani svet, z odlično skalo in dobrim varovanjem. Prevladujejo navpične plošče.

Višina smeri: do 15 m
Sektor: Pisani svet
Pisani svet krasijo lepe in dolge smeri v odličnem apnencu z vzornim varovanjem z lepljenci in svedrovci. V celem Kotečniku se največ lažjih smeri najde prav tukaj, zato ni čudno, da je sektor zelo oblegan. Ponekod je zaradi tega skala zlizana, a zaenkrat ni moteče. Plezanje poteka pretežno po platah, vendar se najde tudi kakšen gib v previsu.

Višina smeri: od 15 do 35 m
Sektor: Volk
Mali »skalni osamelec« nudi tako previse kot plošče.

Višina smeri: do 15 m
Sektor: Kača
Največji (in za nekatere – najlepši) sektor v Kotečniku je idealno mesto za plezanje v poletni pripeki, saj je obdan z gostim listnatim gozdom. Smeri so vzdržljivostnega tipa s previsi in strmimi ploščami. Ponekod so smeri ob vznožju prašne.

Višina smeri: od 15 do 35 m
Sektor: Oboki
Že samo ime pove s kakšnim tipom plezanja imamo opravka v tem sektorju. Močno previsne stene sprejmejo le najboljše plezalce, saj so tukaj skoncentrirane najtežje smeri plezališča.

Višina smeri: od 15 do 25 m
Sektor: Oltar
Sektor s težavnimi, vendar manj previsnimi smermi napram sosednjim Obokom. Stena ima še potencial za težke smeri.

Višina smeri: od 20 do 30 m
Sektor: Nos
Sektor z zanimivo skalno formacijo po kateri je prevzel ime. Skala ponuja previse in zajede. Po ocenah so smeri dostopne malo širšemu krogu plezalcev.

Višina smeri: od 15 do 25 m
Sektor: Maska
Razmaki med svedrovci so malo večji od povprečja, obenem je na določenih mestih skala še vedno krušljiva. Sektor se nahaja pod sektorjem Nos.

Višina smeri: od 15 do 20 m
Sektor: Kolomon
Kompaktna skala in velik razpon težavnosti so atributi, ki pritegnejo večje skupine plezalcev.

Višina smeri: ca.15 m
Sektor: Luska
Tudi ta sektor je dobil ime po markantni značilnosti, ki ga karakterizira. Čez steno se namreč vije velika razpočena luska z zanimivimi smermi.

Višina smeri: ca. 15 m
Sektor: Trapez
Zelo lep sektor, ki ponuja plezanje v navpičnih ploščah z natančnim stopanjem. Zaradi relativno kartkega dostopa in dejstva, da je tudi v zimskih dneh deležen veliko sonca, ima sektor veliko obiska.