Dol pri Ljubljani
5 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
V rondoju pri naselju Dolsko zavijemo s ceste Ljubljana – Litija proti Vinjam, nakar po 200 metrih zavijemo desno proti Križevski vasi. Čez ca. 5 kilometrov pridemo v vas, kjer asfaltna cesta pri cerkvi ostro zavije v desno, se malo spusti ter ponovno dvigne. Peljemo se mimo zadnjih hiš v vasi, kjer preidemo na makadam in čez 150 metrov, pri tabli naselja, pustimo avtomobil na majhnem parkirišču (4-5 parkirnih mest).

Dostop:
Od parkirišča nadaljujemo 20 metrov naprej po makadamu, nato na levi opazimo dobro uhojeno potko, ki nas vodi po travniku in naprej v gozd do stene. Od avtomobila 5 minut hoje.

Najprimernejši čas:
Najugodneje je spomladi in jeseni, poleti je plezališče v senci po 17. uri. Po obilnem dežju se stena posuši v 2-3 dneh.

Orientacija stene:
Jug. Večji del stene je v gozdu, osrednji (težji) del je pa izpostavljen soncu.

Opozorila:
V primeru zasedenega parkirišča je potrebno avtomobile parkirati pri cerkvi v Križevski vasi.

Plezališče lahko razdelimo na dva dela. V osrednjem delu potekajo po zasigani skali težje in rahlo previsne smeri, ki terjajo moč in vzdržljivost. V levem in desnem delu je skala bolj razčlenjena, vendar smeri niso trivialne in zato terjajo dobro tehniko plezanja.