Pokljuka (Bled) Gorenjska
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
Na Bledu sledimo smerokazom za Gorje in Pokljuko. Peljemo se skozi Spodnje in Zgornje Gorje nato pa se cesta začne vzpenjati. Peljemo se do Rudnega polja na Pokljuki, kjer je vojašnica in športni center. Tu parkiramo na velikem parkirišču (ca. 1350 m).

Opis:
Med vojašnico in športnim centrom zavijemo na desno proti smučišču Viševnik. Čez nekaj 100 metrov pridemo do majhnega smučišča z dvemi vlečnicami. Po levem robu smučišča se vzpnemo do vrha druge vlečnice in nadaljujemo naravnost naprej po nekoliko strmejšem žlebu. Ko pridemo na položnejši teren, pot na Viševnik zavije levo, mi pa počasi obračamo proti desni (severo-vzhod) in v položnem vzponu skozi redek macesnov gozd obidemo vzhodno ramo Viševnika. Vseskozi se držimo Viševnikovega vzhodnega pobočja in ko nam teren ponudi, zavijemo proti levi na severno stran Viševnika. Tu se nam odpre zanimiv planotast svet, panoramo pa zaznamujeta skalnata piramida Malega Draškega vrha in severno pobočje Viševnika. Rahlo se spustimo proti Malemu Draškemu vrhu, nato pa začnemo obračati na desno (proti severu) in iščemo primerne prehode preko vrtačastega sveta. Usmerimo se v dolinico za Velikim Selišnikom (prvi vrh na naši desni, ki je nekoliko umaknjen iz grebena doline Krma), ki proti jugu kaže lepo smučljivo pobočje, proti severu pa vertikalen skalnat obraz. Po široki dolinici se spustimo za ca. 150 višinskih metrov v Blejsko konto in se navsezadnje vzpnemo na Debeli vrh po njegovem zahodnem hrbtu. Na vrhu se nam odpre enkraten razgled od Karavank, Bohinjskih gora ter osrednjih Julijcev.

Obstaja več variant spusta. Najhitrejša za povratek na Rudno polje je nemara naslednja: Iz vrha se spustimo nazaj proti Blejski konti in se držimo njenega levega roba. Povsem po levi se spustimo med redkimi macesni do strnjenega gozda, ki ga prečimo proti jugo-vzhodu. Prej ali slej bomo prišli do (zgornje) gozdne ceste, kjer gremo desno in se po položni cesti vrnemo nazaj do smučišča Viševnik oz. do izhodišča.

Cilj:
Debeli vrh: 1959 m

Trajanje:
Rudno polje - Debeli vrh (čez Kačji rob): 3 h
Sestop: 1.30 h
Skupaj: 4.30 h

Zahtevnost: 2

Smučanje:
Z Debelega vrha smučamo po smeri spusta.
Opcija med vzponom: Preden se začnemo spuščati po dolinici za Velikim Selišnikom proti Blejski konti, se lahko vzpnemo tudi na lepo smučljiv vrh na naši levi.