Vrhnika
5 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Do plezališča lahko pridemo na dva načina:
A) Avtocesto 'Ljubljana – Koper' zapustimo na izvozu Vrhnika in se peljemo po stari cesti skozi mesto v smeri Logatca. Proti koncu naselja, na semaforju pri osnovni šoli zavijemo levo, nakar uberemo peto ulico z desne (Pot v Močilnik). Ravna cesta nato prečka manjši vodotok ter nas kmalu pripelje v zaselek Mirke. Na križišču zapeljemo levo ter skozenj nadaljujemo do konca asfalta, kjer se nahaja parkirišče A (glej skico). Od parkirišča se peš napotimo po makadamski rekreacijski potki, ki nas preko brvi in vode v kratkem pripelje pod steno.
B) Na izvozu z avtoceste se usmerimo levo proti Logatcu, kjer na drugem križišču (semafor) ponovno zavijemo levo, prečkamo most in se nato ves čas peljemo vzporedno z reko Ljubljanico. Čez slab kilometer, na prvem večjem križišču, nadaljujemo naravnost skozi stisnjeno naselje Verd (levo Borovnica). V naselju je veliko odcepov do stanovanjskih objektov, vendar če se držimo širšega vozišča, nas bo le-to pripeljalo do konca naselja ter parkirišča B (glej skico). Od tod peš sledimo makadamski sprehajalni potki do plezališča.
Skica kako do plezališča.

Dostop:
Dostop od parkirišča A je malenkost daljši, vendar ne traja več kot 7 minut.

Najprimernejši čas:
Plezališče se nahaja v gozdu ob vodi ter v vročih dnevih nudi hlad. Pleza se od pozne pomladi do zgodnje jeseni.

Orientacija stene:
Plezališče je orientirano proti jugozahodu.

Izredno previsna in relativno visoka stena z dobro razčlenjeno skalo ter majhnimi sigastimi kapniki terja od plezalca moč in vzdržljivost. Smeri so sodobno opremljene.