Škofja Loka Gorenjska
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
Na cesti 'Škofja Loka – Žiri' v Poljanski dolini v vasi Hotavlje zavijemo desno proti smučišču Cerkno. Peljemo se skozi vas in sledimo zelenim tablam za pot na Blegoš iz Čabarč. Skozi vas Čabarče nadaljujemo naprej po asfaltirani cesti do samotne kmetije Likar. Pred kmetijo je ponavadi spluženih nekaj parkirnih mest (ca. 780 m).

Opis:
Takoj za kmetijo nas smerokaz za Blegoš usmeri levo. Zagrizemo navkreber po slemenu, katerega se vseskozi držimo. Pot se mestoma po senožetih, mestoma po gozdu konstantno vzpenja dokler ne dosežemo Prve ravani, kjer se svet položi. Po ravnem kolovozu pridemo do razpotja, kjer nas smerkoaz usmeri proti vrhu. Sledimo markacijam skozi položnejši gozd, kasneje pa se pot spet postavi malenkost bolj pokonci, dokler ne dosežemo vrha.

Sestop poteka po isti poti. Pot je nekoliko manj popularna zaradi nižje višine izhodišča, je pa zato bolj zanimiva za turne smučarje (predvsem za spust), ki se lahko smučajo vse do Volake.

Cilj:

Skupaj: 4.30 h

Zahtevnost: 2

Smučanje:
Smučamo po smeri vzpona. Na Prvi ravani je nekaj 100 metrov položnega terena, kar bo zmotilo predvsem deskarje. Več veselja bo na senožetih v spodnjem delu. Če se za kmetijo Likar drzimo desne, se lahko preko senožeti prismučamo povsem do Volake.