Kranjska Gora Gorenjska
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
V Kranjski Gori se usmerimo proti Bovcu (oz. prelazu Vršič). Peljemo se mimo jezera Jasna in parkiramo ob cesti preden le-ta zavije desno, zopet preči potok Velika Pišnica in se začne strmeje vzpenjati (ca. 860 m).

Opis:
Pred mostom čez Veliko Pišnico gremo naravnost po široki poti ob desnem bregu potoka. Vseskozi se držimo poti in v položnem vzponu po približno uri hoda dosežemo Kočo v Krnici. Nadaljujemo naravnost po dolini naprej (smerokaz za Križ) skozi gozd, ki kasneje pride v ruševje. Sprva široka dolina s pogledi na Razor in Prisojnik se počasi zoži in nas kmalu iz treh strani obda z navpičnimi stenami. Na levi nam zapira pogled skupina Škrlatice, na desni se bohoti Prisojnik, pred nami pa se skriva Kriška stena. Na mestu, ko dolina postane nekoliko strmejša, so pogosti tudi plazovi. Previdno! Bolj ko se vzpenjamo, bolj pred našim nosom 'raste' Kriška stena, dokler se navsezadnje ne znajdemo v snežnem amfiteatru od koder je edini izhod le po smeri vzpona.

Opcija: Če želimo nekoliko skrajšati pristop, se lahko iz Kranjske Gore peljemo proti prelazu Vršič do serpentine številka 3. Tu parkiramo ('Parkirišče 2' na gps sledi) in se tik pred serpentino usmerimo levo navzdol po označeni poti. Prečimo potok in velik travnik (planina v Klinu) ter se kmalu združimo z označeno potjo, ki nas privede do Koče v Krnici. Nadaljujemo po zgornjem opisu.