Gornji Grad
Višina cilja
Višinska razlika

Izhodišče:
Sv. Lenart nad Gornjim Gradom.
Iz Kamnika se peljemo proti severu in sledimo oznakam za Stahovico oz. Gornji Grad. Vzpnemo se preko prelaza Črnivec in se nato spustimo proti Gornjem Gradu. Ko že ugledamo cerkev v Gornjem Gradu, zavijemo levo proti Lenartu (druga oznaka za Lenart!). Držimo se glavne ceste, ki kmalu preide v makadamsko. Vzpnemo se do ovinka, kjer je oznaka za Sv. Lenart in ostale planinske oznake. Parkiramo ob cesti.
Do izhodišča pridemo tudi iz Savinjske strani: Polzela - Mozirje - Gornji Grad. Na koncu Gornjega Grada, zavijemo desno proti Lenartu. Držimo se glavne ceste, ki kmalu preide v makadamsko. Vzpnemo se do ovinka, kjer je oznaka za Sv. Lenart in ostale planinske oznake. Parkiramo ob cesti.

Opis:
Ob planinski tabli na ovinku, kjer parkiramo (5 min stran od Sv. Lenarta), zagrizemo direktno navkreber po strmi stezi (smer Lepenatka). Nekoliko višje zopet prečimo cesto in sledimo markacijam in smerokazom za Lepenatko. Po začetnem strmem vzponu, nas kasneje kolovoz pripelje do lovske preže na praprotnati jasi. Nadaljujemo naravnost navzgor in že smo na travnatih pobočjih Lepenatke. Vzpenjamo se ob robu gozda, odpirajo se lepi razgledi proti vzhodu, na samem vrhu pa uzremo še Kamniško-Savinjske Alpe - vse od Krvavca do Ojstrice. Lepenatka je izjemno prijeten vrh, primeren za vsakogar.

Iz vrha se po severni “rami” Lepenatke spustimo na sedlo Kal. Tu se začne zelo zahtevna pot na Veliki Rogatec. Sprva je treba nekoliko poplezati, a pot ni izpostavljena. Nato sledi daleč najtežji del ture: ozek, skoraj nezavarovan in zelo izpostavljen greben. Težaven odsek je sicer dokaj kratek, vendar moramo biti navajeni pogledov v globino. Sledi še nekaj nezahtevnega vzpona in že smo na vrhu Velikega Rogatca. Tu stoji križ z zvončkom, za počitek pa je na voljo tudi nekaj lesenih klopi in prijetne trave z imenitnim razgledom. Iz vrha se spustimo po strmi stezi proti severo-vzhodu. Pot poteka po gozdu, drsi in zahteva previden korak. Zagotovo je to najmanj prijeten del ture. Na planini Zgornji Špeh poiščemo kolovoz, ki se pod majhno belo kapelico spušča proti jugu. Po kratkem sprehodu mimo travnikov zopet zakorakamo v gozd in po kolovozu sledimo markacijam, ki nas privedejo do čedne cerkve Sv. Lenarta. Le-ta je priklenjena z verigo, da je ne bi vzel hudič... Po kolovozu v petih minutah dosežemo izhodišče.

Cilj:

Veliki Rogatec - Parkirišče: 1.15 h
Skupaj: 4 h

Zahtevnost:
4 - Pot med sedlom Kal in Velikim Rogatcem je zelo zahtevna! Nekaj odsekov je izredno izpostavljenih, potekajo po ozkem grebenu, varoval pa skorajda ni. Tu ni heca! Res pa je, da je najtežavnejši odsek dokaj kratek in je le zaradi tega dobil oceno “4”. Zoprn je tudi spust iz Velikega Rogatca, saj poteka po strmem in drsečem terenu. Ostali deli poti so enostavni.