Vranja Peč (Kamnik)
2 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Če prispemo v Kamnik iz ljubljanske smeri, se na novem krožišču (pri trgovskem centru Qlandia) usmerimo za Kamniško Bistrico. Od Petrolove bencinske črpalke na naši desni, se vozimo še 1,5 km, nakar na prvem semaforiziranem križišču zavijemo desno za zdravstveni dom. Ponovno se držimo desne in nato zapeljemo strmo v breg. Cesta nas bo vodila mimo vasi Zgornje in Spodnje Palovče in nas čez 7 km pripeljala do Vranje Peči. Avto parkiramo na parkirišču poleg mrliške vežice, tik ob vstopu v vas, v neposredni bližini stene (4-5 parkirnih mest).
Če prihajamo iz štajerskega konca, je ugodneje, da se zapeljemo skozi Tuhinjsko dolino in nato pred zaselkom Potok zavijemo levo proti Veliki Lašni. Od odcepa nas do Vranje Peči loči 4,5 km.
Skica kako do plezališča.

Dostop:
Z avtomobilom se pripeljemo praktično pod steno, dostopa je za 2 minuti.

Najprimernejši čas:
Od pomladi do jeseni. Poleti zna biti prevroče.

Orientacija stene:
Stenca je orientirana proti jugu, jugozahodu.

V majhnem vendar prijetnem plezališču prevladujejo navpične plošče s skopimi oprimki. Dodatno se je navrtal še desni del stene, ki ponuja lažje smeri za začetnike in manj izkušene plezalce. Skala je tod bolje razčlenjena.