Bohinj
5 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Avtocesto 'Ljubljana – Jesenice' zapustimo na izvozu Lesce, nato sledimo prometnim oznakam, ki nas vodijo mimo Bleda proti Bohinjski Bistrici in naprej do Ribičevega Laza ob Bohinjskem jezeru. Parkiramo na urejenem parkirišču pred naseljem ali pa pri hotelu Jezero.

Dostop:
Pri hotelu Jezero (ob cesti tik ob Bohinjskem jezeru) zavijemo levo z glavne ceste in sledimo asfaltni poti vse do makadamskega odcepa na naši desni (približno 600 m), ki nas v kratkem pripelje do prvega (lažjega) sektorja.

Najprimernejši čas:
Najlepše je od pozne pomladi do zgodnje jeseni. Ob vročih poletnih dnevih je zaradi vzhodne lege lepše plezati v popoldanskem času.

Orientacija stene:
Plezališče je orientirano proti vzhodu.

Opozorilo: Parkirišče pred naseljem Ribičev Laz je zastonj, tisto pri hotelu Jezero pa je plačljivo.

Plezališče je zaradi velikega števila lahkih smeri primerno za začetnike ali družinsko poplezavanje. Prevladujejo položne do navpične plošče z odlično in dobro razčlenjeno skalo, ki se po dežju hitro posuši. Bližina jezera še dodatno pripomore k priljubljenosti plezališča.

Povezava na skico plezališča.