Čiginj (Tolmin)
5 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Če se pripeljemo iz smeri Kobarida, se na večjem krožišču pred Tolminom usmerimo proti Novi Gorici. Nadaljujemo mimo zaselka Volče, nakar moramo biti pozorni (po serpentini izven naselja) na levi odcep za Kozarišče. Po odcepu sledimo ožji asfaltni cesti mimo manjšega križišča (levo se zavije za podjetje Terra d.o.o.) od koder po dobrih 200 metrih zagledamo manjše drevo na naši desni strani. Parkiramo ob robu ceste.

Dostop:
Od parkirišča se čez polje usmerimo proti robu gozda, kjer v kratkem prispemo do vznožja stene (5 minut).

Najprimernejši čas:
Zaradi nizke nadmorske višine je možno plezati čez celo leto. Najprimerneše je sicer spomladi in jeseni, vendar nam gost gozd tudi v poletnih mesecih omogoča nadvse prijetno plezanje v senci. V res vročih dnevih se lahko ohladimo v bližnji Soči (4-5 km). Pozimi je za plezanje potrebno izbirati sončne dneve.

Orientacija stene:
Plezališče je orientirano proti jugozahodu.

Opozorilo: Parkiranje pred bližnjo stavbo podjetja Terra d.o.o. je prepovedano!

Odlično opremljeno plezališče bo razveselilo predvsem ljubitelje plošč, saj prevladujejo smeri 'tehničnega' tipa z minimalnimi oprimki. Skala je ves čas brezhibna ter bogata z luskicami, žepki in 'krimpi', ki ponujajo zares lepo plezarijo. Sektor A je delno zapuščen in je napram sektorju B slabše obiskan. Po daljšem deževju in v zgodnji pomladi utegnejo biti nekatere smeri mokre.

Povezava na skico plezališča.