Cerklje (Kranj)
Skupna dolžina prog
, ,

Izhodišče: Google Maps
Avtocesto 'Ljubljana - Kranj' zapustimo na izvozu za letališče Brnik. Sledimo smerokazom za letališče, se peljemo mimo njega in kmalu pridemo do krožnega križišča, kjer zavijemo levo proti vasi Cerklje na Gorenjskem. Enostavno sledimo smerokazom za smučišče Krvavec, ki nas vodijo v ozko dolino, kjer se cesta konča. Od tu se na smučišče Krvavec povzpnemo s pomočjo kabinske žičnice. Parkirišče tik ob kabinski žičnici se hitro zapolni in do parkirišč, ki se nahajajo nižje v dolini vozi brezplačni smučarski avtobus.

Opis smučišča:
Krvavec je eno izmed tistih smučišč, kjer vas razgled vsekakor ne bo razočaral. Smučali boste v neposredni bližini najvišjih vrhov Kamniško-Savinjskih Alp visoko nad megleno Ljubljansko kotlino, pogled pa vam seže vse do Triglava.

Tereni za začetnike se nahajajo v bližini zgornje postaje kabinske žičnice, kjer je tudi poligon za najmlajše, izposoja smučarske opreme ter smučarska šola. Naprednejši smučarji se bodo od tu z moderno in hitro 6-sedežnico popeljali na Vrh Krvavca ter napadli zahtevnejše proge, ki jih na Krvavcu ne manjka. Tereni so res raznovrstni, če pa vam vijuganje po urejenih progah ni dovolj, zavijte v snežni park in se preizkusite na skakalnicah in drugih objektih za 'snežne trike'.

Proge so res odlično urejene, za umetno zasneževanje je poskrbljeno, ob koncih tedna pa organizirajo nočno sankanje in spuščanje na zračnih blazinah (oz. airboarding).

Središče 'obsmučarskega dogajanja' je živahna snežna plaža v Tihi dolini. Mlado in staro se nastavlja soncu ter uživa ob glasbi, pijači ter jedači. Tu vseskozi organizirajo različne družabne dogodke, testiranja smuči, koncerte, žure in za zaključek sezone še najbolj zabaven dogodek s skoki v vodo - LUŽA.

Žičnice ne mirujejo niti poleti. Na Krvavcu deluje fantastični poletni park, lahko se podate na sprehode, daljše pohodniške izlete ali pa ga 'napadete' z gorskim kolesom.

Vse sveže informacije o dogajanju in razmerah dobite na njihovi Facebook strani.