Škofja Loka Gorenjska
Višinska razlika
Zahtevnost smučanja

Izhodišče:
Na cesti 'Škofja Loka – Žiri' v Poljanski dolini v vasi Poljane zavijemo desno proti Javorjam. Cesta se kmalu začne vzpenjati, za vasjo Javorje sledimo oznakam 'Žetina' in se držimo desne. V vasi Gorenja Žetina je predvsem ob vikendih problem s parkiranjem (ca. 920 m).

Opis:
Iz Gorenje Žetine nas smerokazi usmerijo proti Blegošu; sledimo cesti do razpotja na sedlu Črni kal. Tu se razcepijo poti proti Prvi ravani (cesta), direktno proti vrhu Blegoša (strmejša peš pot) in proti koči pod Blegošem (cesta). Izberemo desno pot po cesti, kamor nas usmeri tabla 'Koča na Blegošu 3 km'. Sledimo položni cesti do križišča, kjer zavijemo levo in se začnemo strmeje vzpenjati do Koče na Blegošu. Od koče se do vrha vzpnemo direktno po golem slemenu. Tudi za sestop je več variant. V tej varianti bomo izbrali spust preko Prve ravani. Z vrha se spustimo proti jugo-vzhodu mimo bunkerja in od tam naprej do roba gozda. Markacije nas usmerjajo skozi gozd do križišča na Prvi ravani, kjer zavijemo levo na cesto in ji sledimo do razpotja na Črnem kalu in naprej po isti poti do izhodišča.

Cilj:

Skupaj: 4.30 h

Zahtevnost: 2

Smučanje:
Smučamo lahko po opisani poti sestopa (položnejše) ali pa se za bunkerjem pod vrhom držimo leve in po strmejšem pobočju čez gozd uberemo bljižnico do ceste 'Prva ravan – Črni kal'. Za deskarje spust ni posebej zanimiv zaradi položnosti ceste Prva ravan – Črni kal.