Kozina Obala in Kras
Višina cilja
Višinska razlika

Izhodišče:
Vasica Skadanščina na severo-zahodni strani Slavnika. Avtocesto “Ljubljana - Koper” zapustimo v Kozini, se peljemo skozi Hrpelje ter po glavni cesti naprej mimo vasi Tublje in Materija. Za Materijo bodimo pozorni na oznake za Skadanščino, ki nas bodo usmerile desno. Parkiramo na začetku vasi Skadanščina.

Opis:
Zopet bomo izvedli krožno turo: mimo planine Jegno gor, po direktni poti dol. Prvi del poti iz Skadanščine proti planini Jegno ni označen. V Skadanščini se držimo desne in prvih nekaj 100 metrov sledimo asfaltni cesti. Asfalt se konča pri lovski koči (ki je na naši levi) mi pa nadaljujemo naravnost po gozdni cesti. Ca. 1 km od lovske koče se naša pot združi s širšim kolovozom (pri lovski opazovalnici), kjer zavijemo levo. Od tu naprej je pot lepo markirana. Kolovozu sledimo do planine Jegno (kjer nas bodo od daleč verjetno oblajali ovčarski psi, ki čuvajo svojo čredo). Nadaljujemo levo mimo skednjov oz. štal na planini in sledimo očitnim smerokazom, ki nas na razpotjih usmerjajo vse do golega vršnega pobočja, od koder že ugledamo Tumovo kočo z oddajnikom na vrhu Slavnika. Od betonskega bloka, ki označuje vrh Slavnika se spustimo po ozki poti direktno v smeri Skadanščine (najbližja osamljena vas, ki jo vidimo severo-vzhodno pred nami). Pot je zgledno označena in nas vodi skozi magične primorske gozdove ter mimo travnikov v okolici Skadanščine nazaj do izhodišča.

Cilj:
Slavnik: 1028 m

Trajanje:
Skadanščina - Slavnik (mimo planine Jegno): 2.15 h
Slavnik - Skadanščina (diretkno): 1 h
Skupaj: 3.30 h

Zahtevnost:
1 - Celotna pot je tehnično nezahtevna.

Tip poti:
Označena - Na začetku vzpona proti planini Jegno ni markacij.