Žirovnica
10 min
Nadmorska višina

Kako do plezališča:
Avtocesto 'Ljubljana – Jesenice' zapustimo na izvozu Lesce in na prvem večjem krožišču zavijemo desno v smeri Žirovnice. Čez približno 5 km prispemo do glavnega križišča v Žirovnici. Tukaj sicer lahko zavijemo desno skozi naselje, vendar je udobneje, če nadaljujemo še dodatnih 800 metrov do odcepa, kjer cesta ostro zavije desno v klanec. Na naslednjem križišču zavijemo levo ter cesti sledimo naprej, vse dokler ne zmanjka asfalta. Kmalu bomo na naši desni zagledali akumulacijsko jezero, za njim pa na naši levi še nogometno igrišče. Tukaj parkiramo.
Skica kako do plezališča.

Dostop:
Za nogometnim igriščem se prične dobro vidna in strma potka, ki nas v 10 minutah ravno prav segreje, da lahko takoj pričnemo s plezanjem.

Najprimernejši čas:
Plezati je možno čez celo leto z izjemo vročih poletnih in mrzlih zimskih dni.

Orientacija stene:
Plezališče je orientirano proti jugu, jugozahodu.

Prevladujejo rahlo previsne plošče z majhnimi oprimki, ki terjajo močne prste in zelo dober občutek za ravnotežje. Zgolj z močjo bicepsov ne boste daleč prišli. Skala je monolitna in naravnost odlična. Plezanje je zelo varno, saj so bile nedavno vse smeri (z izjemo dolgih večraztežajnih) na novo prevrtane z lepljenci in inox svedri.